آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی به نام نامه ی عشق

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی به نام نامه ی عشق ....

( ترانه سرا : سید محمد کاظمی / آهنگساز و تنظیم کننده : بهنام صفوی )

دانلود

آهنگ جدید و زیبای هومن جاوید و بابک زرین با نام زمینو ببخش

آهنگ جدید و بسیار زیبای هومن جاوید و بابک زرین با نام زمینو ببخش ....

( ترانه و دکلمه : مهدی ایوبی / آهنگ و تنظیم : بابک زرین/ میکس و مستر : راشا تقی پور )

دانلود

آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull با همراهی TJR با نام Dont Stop T

آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull با همراهی TJR با نام Dont Stop The Party

دانلود

ایرانیها در آخرت!!!!!!

میگن یه روز جبرئیل میره پیش خدا گلایه میکنه که: آخه خدا، این چه وضعیه آخه؟ ما یک مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر میکنن اومدن خونه باباشون! به جای لباس و ردای سفید، همه شون لباس های مارک دار و آنچنانی میخوان! هیچ کدومشون از بالهاشون استفاده نمیکنن، میگن بدون 'بنز' و 'ب ام و' جایی نمیرن! اون بوق و کرنای من هم گم شده... یکی از همین ها دو ماه پیش قرض گرفت و رفت دیگه ازش خبری نشد! آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو زدم... امروز تمیز میکنم، فردا دوباره پر از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه است! من حتی دیدم بعضیهاشون کاسبی هم میکنن و حلقه های بالای سرشون رو به بقیه میفروشن .

خدا میگه: ای جبرئیل! ایرانیان هم مثل بقیه، آفریده های من هستند و بهشت به همه انسان ها تعلق داره. اینها هم که گفتی، خیلی بد نسیت! برو یک زنگی به شیطان بزن تا بفهمی درد سر واقعی یعنی چی!!!

جبرئیل میره زنگ میزنه به جناب شیطان... دو سه بار میره روی پیغامگیر تا بالاخره شیطان نفس نفس زنان جواب میده: جهنم، بفرمایید؟

جبرئیل میگه: آقا سرت خیلی شلوغه انگار؟

شیطان آهی میکشه و میگه: نگو که دلم خونه... این ایرونیها اشک منو در آوردن به خدا! شب و روز برام نگذاشتن! تا صورتم رو میکنم این طرف، اون طرف یه آتیشی به پا میکنن! تا دو ماه پیش که اینجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتیش بازی!... حالا هم که... ای داد!!! آقا نکن! بهت میگم نکن!!! جبرئیل جان، من برم .... اینها دارن آتیش جهنم رو خاموش میکنن که جاش کولر گازی نصب کنن...

رمیکس جدید و بسیار زیبای سعید پانتر به نام رد داده مغزم

رمیکس جدید و بسیار زیبای سعید پانتر به نام رد داده مغزم


دانلود