من با پشه.....

من با پشه ای که توی این سرما زنده ست ؛مشکلی ندارم!
من با پشه ای که توی خونۀ دربسته؛معلوم نیست از کجا اومده ؛
مشکلی ندارم!
من اصلن کلا با شخصِ پشه مشکلی ندارم!
مشکلِ من بابامه ؛
که با دست میزنه توی صورتِ من که پشه رو بکشه ..!

ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﮔﻔﺖ:

ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺷﮏ ﮔﻔﺖ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻻﻥ ﺍﻭ
ﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ
ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﭼﯽ
ﮔﻔﺘﻪ؟؟؟؟
ﻧﻪ ﯾﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬ
ﺣﺮﻑ
ﻣﯿﺰﻧﻪ؟
ﻫﻢ ﺳﻨﺎﯼ ﺗﻮ ﺍﻻﻥ
ﺍﺭﻥ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻮﻡ ﻏﻨﯽ
ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ
ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﭼﯽ
ﮔﻔﺘﻪ؟؟؟

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای (ورژن جدید)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای (ورژن جدید)


برای دانلود فایل روی لینک دانلود زیر کلیک کرده سپس در صفحه باز شده بر روی دریافت فایل کلیک کنید


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری و علی جوکار به نام دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری و علی جوکار به نام دلم تنگه

  تنظیم : بابک مافی



برای دانلود فایل روی لینک دانلود زیر کلیک کرده سپس در صفحه باز شده بر روی دریافت فایل کلیک کنید



دانلود