دو نفر از اهالى خراسان ، با هم به سفر رفتند....

دو نفر از اهالى خراسان ، با هم به سفر رفتند

 یکى از آنها ضعیف بود و هر دو شب ، یکبار غذا مى خورد

دیگرى قوى بود و روزى سه بار غذا مى خورد

 از قضاى روزگار در کنار شهرى به

 اتهام اینکه جاسوسى دشمن هستند

 دستگیر شدند، و هر دو را در خانه اى زندانى نمودند

و در آن زندان را با گل گرفتند و بستند، بعد از دو هفته معلوم 

شد که جاسوس ‍ نیستند و بى گناهند. در را گشودند

 دیدند قوى مرده ، ولى ضعیف زنده مانده است 

 مردم در این مورد تعجب نمودند که چرا قوى مرده است ؟!

طبیب فرزانه اى به آنها گفت : اگر ضعیف مى مرد باعث تعجب بود

 زیرا مرگ قوى از این رو بود که پرخور بود، و در این چهارده روز

 طاقت بى غذایى نیاورد و مرد، ولى آن ضعیف کم خور بود

 مطابق عادت خود صبر کرد و سلامت ماند.

آیا میدانید؟

اگر یک ماهی قرمز را در یک اتاق تاریک قرار دهید

 کم کم رنگش سفید می شود.


اگر تمام رگ های خونی را در یک خط بگذاریم

 تقریبا ۹۷ هزار کیلومتر می شود.


آیا می دانستید که مقاوم ترین ماهیچه در بدن زبان است؟


آیا می دانستید که لایه پوستی که آرنج دست 

را پوشانده هر ۱۰ روز یک بار عوض می شود؟


 که مورچه در مایکروویو زنده میماند ؟


بازی تنیس در اصل فقط با دست خالی بود


آیا میدانید: یک کودک ۴ ساله روزانه بیش از ۴۰۰ سوال می پرسد!



آیا می دانید یکی از دلایل احساس عدم خوشبختی،

ذهن سرگردان می باشد و حواس و افکار ما 47%

 مواقع از فعالیت روزمره ما پرت است

عدم تمرکز(تحقیقات هاروارد)


آیا میدانید در ساخت دیوار بزرگ چین، آرد برنج به کار رفته است.


آیا می دانید هسته گوجه سبز و چغاله بادام سیانور دارد.


آیا می دانید پول فقط با یک شرط می تواند شما را شاد کند 

و آن این است که باید درآمد شما بیشتر از دوستان و اطرافیانتان باشد 

چون ما خودمان را با اطرافیانمان مقایسه می کنیم

(دانشگاه کالیفرنیای جنوبی)


آیا می دانید در بحران اقتصادی خانواده، تنها چیزی که

 جایگاه خود را از دست نمی دهد لوازم آرایشی زنانه است





ادامه خاطراتم

سلام 

پاییزتون بهاری و گرم

اگه یادتون باشه عرض کردم که  تصمیم گرفتم

از تراوشات ذهن خودم  تو  وب بزارم و قرار شد از اتفاقاتی که

دور و برم میفته شرو کنم اگه یادتون باشه اولین خاطره رو از 

ماجرای شکستن گوشیم و اینا بود که گفتم و تا اینجا رسید

که افسرده شدمو اینا که گذشت 

چند وقت پیش عروسی پسر داییم بود جاتون سبز

عروسی تو تالار بود و ما بیرون از تالار 

بچه ها دور هم نشسته بودن و با گوشیاشون کلاش بازی

میکردن منم که اون گوشی قدیمیه دستم بود واقعا خیلی

دپرس شدم خوب هر از گاهی گوشیمواز تو جیبم میوردم 

بیرون ولی خونه بازی هم نداشت لامصب.....

ولی همین موضوع باعث شد که گوشی بخرم

و الانم لول 25 ام

بازیای استراتژیک خیلی دوست دارم مخصوصا 

بازی جنرال 1و2(زیرو هاور)

خیلی بازی جذاب  و محیطش خیلی واقعی تر از کلاشه

البته روی ویندوز اجرا میشه بازیهای مثل وارکرافت هم

هست که البته اینا محیط واقعی نداره و من خوشم نمیاد

ولی نکته ای که کلاش داره اینه که

 اول آنلاینه و خیلی گستردست ینی 

اگه بخوای حساب کنی  یه چیز عمریه!

ولی واقعا میگم من اول فقط دوس داشتم ببینم این بازی چیه

که همه جا ازش صحبت میشه و از روی کنجکاوی رفتم سمتش

اما الان خیلی درگیرش شدم واقعا 

و راست بگم کلاش تک بازی 

گوشی من مثل خیلی از گوشی های دیگه شده

کلاش تنها یه بازی نیست خیلی فراتر از این حرفاست

به طوری که همه سنین رو درگیر خودش کرده

به هرکی میرسی با افتخار نشونت میده

اینم اکانت من..........

خلاصه که منم خیلی درگیرش شدم و اگر بیکار باشم 

فقط کلاش بازی میگم محیطش خیلی سرگرم کنندست

و واقعا سرتو خیلی راحت گرم میکنه تا از خیلی از چیزا

غافل بشی امیدوارم درگیرش نباشین مخصوصا وار و این حرفا

دانلود آهنگ صدای پاهات از من!

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

یکی دیگه از آهنگهای خودم رو بنام

صدای پاهات

گذاشتم البته اینم مال 5یا 6 سال پیشه

 صدا  هم صدای منه و من خوانندگی کار نمیکنم

(فالش خوندم خیلی)

شعر و آهنگ و تنظیم از خودم هست

امیدوارم خشتون بیاد



دانلود

واقعیت های جالب در مورد بدن انسان

1- سلول مغز یک انسان می تواند ۵ برابر اطلاعاتی که ویکی پدیا دارد را در خود نگهداری کند.

 

2- بدن تان به اندازه ای گرما در عرض ۳۰ دقیقه تولید می کند که با آن می شود نیم گالون آب را جوشاند.

 

3- مغز به همان میزان از انرژی که یک چراغ برق ۱۰ وات استفاده می کند، بهره می جوید.

 

4- بیشتر نوزادان با چشمانی آبی به دنیا می آیند.

 

5- تکانه های عصبی با سرعت ۲۷۴ کیلومتر بر ساعت به مغز وارد و از آن خارج می شوند.

 

6- عطسه ها با سرعت ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.

 

7- اسید معده به اندازه کافی قوی است تا یک تیغ ریش تراشی را حل کند.

 

8- روده باریک بزرگترین عضو درونی بدن است.

 

9- راست دست ها ۹ سال بیشتر از چپ دست ها عمر می کنند.

 

10- ناخن انگشت میانی سریع تر از ناخن باقی انگشت ها رشد می کند.

 

11- نوزادان با ۳۰۰ استخوان متولد می شوند. بزرگسالان ۲۰۶ استخوان دارند.

 

12- شما برای برداشتن یک قدم از ۲۰۰ ماهیچه یاری می جویید.

 

13- پاها می توانند در حدود نیم لیتر در طول روز عرق تولید کنند.

 

14- پوست تان هر ۲۷ روز پوست اندازی می کند