آهنگری با وجود...

آهنگری با وجود رنجهای متعدد و بیماری اش عمیقا به خدا عشق می ورزید

 روزری یکی از دوستانش که اعتقادی به خدا نداشت،از او پرسید

تو چگونه می توانی خدایی را که رنج و بیماری نصیبت می کند را دوست داشته باشی؟

آهنگر سر به زیر اورد و گفت

وقتی که میخواهم وسیله آهنی بسازم،یک تکه آهن را در کوره قرار می دهم

سپس آنرا روی سندان می گذارم و می کوبم تا به شکل دلخواه درآید

اگر به صورت دلخواهم درآمد،می دانم که وسیله مفیدی خواهد بود

اگر نه آنرا کنار میگذارم

همین موصوع باعث شده است که همیشه به درگاه خدا دعا کنم 

که خدایا ، مرا در کوره های رنج قرار ده ،اما کنار نگذار

نظرات 18 + ارسال نظر
√... Sh سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

به به ...
چه چه ...
بیگ لایک ...

مرسی

sana چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.neloofareabee.blogfa.com

عااااالی

مرسی

بیداد شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ب.ظ

واقعن ازین سفسطه گری ها خسته نمیشین؟!!!!!!!!!!!!!!!!

اگر منظورتون ار سفسطه گری وارانه نشان دادن حقایقه من چه حقیقتی رو وارانه نشان میدم؟؟

بیداد شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ

اینکه ادم باید سختی بکشه تا قدر زندگی رو بدونه قبول.بعنوان مثال یه پدری به بچش سختی نده و هر چقد پول خواست بهش بده این بچه بزرگ که شد راحت طلب میشه و نمیتونه گلیمش رو از اب بکشه بیرون.ولی وقتی یه بابایی خیلی خرپوله بچه هاش بواسطه پول پدر راحت تجارت میکنن و پولدار میشن.حالا بنز میخواد باباش واسه اینکه پررو نشه براش 206 میخره.این مثال و داستان شما جنبه اموزندگی داره و دلیل اینکه خدا به ادم سختی میده تا به نمیدونم چی چی برسه چرندی بیش نیست

سلام دوست عزیز خیلی ممنون از نقدتون البته که هرکس عقیده ای داره و عقیده هر کس محترمه اما به عقیده بنده حقیر اتفاقهایی مثل فقر بیش از حد یا پولداری بیش از حد یا بلاهایی که سر آدم میاد یا حالا هر اتفاق مهمی که تو زندگی آدم میفته خیلی اتفاقهای مهمی هستند که به نظر من اتفاقی نیستند
خوب اگر واقعا یکم منطقی و جدیتر به این قضیه نگاه کنیم و سعی کنیم انسان رو از یه موجود بی هدف پستاندار که فقط در یه زمانی اومد و رفت به یک موجود متفاوت تر مثل یجور هدف تعالی که در واقع غیر از مادیاته اگر انسان رو به این قضیه پیوند بدیم فکر میکنم این مشکل انسانم برطرف بشه

بیداد سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ق.ظ

میشه توضیح بدین که بعد از رسیدن به هدف تعالی مورد نظر شما انسان چی میشه؟؟

از نظر من منظور از هدف تعالی رسیدن به کمال انسانیه،طبیعی هست که انسان که از سایر موجودات دور و برش با کمالات تره و خداوند اونو اشرف مخلوقات معرفی میکنه شایسته کمال نعمت و رفاه مثل بهشت باشه اما طبیعتا نه هر انسانی و مسلما برای رسیدن به این کمال خداوند مخلوقش رو از همه لحاظ دنیا طلبی گرفته تا وفاداریش به خودش امتهان میکنه به نظر من این دنیا دروازه ورود به دنیایی دیگست برای رسیدن به جایی لیاقتشو هرکسی نداره و بعد از رسیدن به اینجا حتما باز هم راه ادامه داره چون نیاز انسان به خدا همچنان ادامه داره

بیداد چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ

مثلا به اون دنیای متعالی مورد نظر شما برسه انسان,چیکار میکنه اونجا؟؟
در مورد امتحان هم من حرفم اینه که چرا باید امتحان بشیم؟از دانش اموز چون به مدرسه رفته تا درس بخونه امتحان گرفته میشه اونم در اخر هر ترم و فصل تحصیلی,این امتحان خدا کی تموم میشه؟؟؟من که ناخواسته بدنیا اومدم و هیچ ادعای مبنی بر اینکه اشرف مخلوقات باشم نداشتم!!!جناب کورش حیف این اسمی که روی شما گذاشتن یا گذاشتید.یکم بیشتر فکر کنید.از هر کسی میپرسی بهشت کجاست؟میگه حوری و غوری و شراب و عسل و فلان...خب تا کی؟؟تا کجا؟؟ایا حوری و خنکی و سایه و درخت ارزوی عربها نیست؟؟؟نقظه ضعفهای عربها شده نعمات بهشت؟ خخخخخخخ

دوست عزیز مرسی از نقد سازندتون
باعث شد واقعا کمی بیشتر در مورد هدف متعالی فکر کنم بله درسته به گفته شما خدا انسان رو به حوری و شراب و عسل و کلا لذات اون دنیا وعده میده تا انسانها در این دنیا به هم نیکی کنن و به فکر همدیگه باشن وکارای خیر انجام بدن و خداوند رو عبادت کنن و واقعا عبادت جز عشق ورزیدن به خالق نیست و همونطور که در کتب مذهبی به این موضوع یعنی هدف تعالی عبادت خدا نام برده شده که خداوند انسان رو برای عبادت خلق کرده
دوست عزیز در جواب قبلی گفتم که بعد از رسیدن‌به بهشت حتما راه ادامه داره به نظر من این راه به سوی انس گرفتن انسان با خداست کسایی که به مرتبه مونس میرسن و عاشقانه معبودشون رو‌پرستش میکنن و این یعنی به نظر من همون برهان وجود آدمی و چرایی این قضیه که خداوند همه چیز رو برای تعالی انسان آفریده دوست عزیز برهان همون عشقی هست که بین خالق و مخلوقش شکل میگیره و از کسانی که در این دنیا به این مرتبه میرسن در کتابهای مذهبی به عنوان مقرب الهی یاد میشه و در جایی خوندم که کسانی هستند که روز قیامت وقتی به سمت آسمون پرواز میکنن حوری ها اونها رو صدا میزنن اما اونها توجهی نمیکنن بله درسته دوست عزیز انسان باید از حرص این دنیا و آن دنیا کاملا پاک بشه تا عاشقانه معبودش رو فقط بخاطر‌ خودش عبادت کنه

بیداد پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ق.ظ

خیلی جالبی هههههه
اصن کامنتام رو میخونی یا خودت رو میزنی به اون راه من چی میگم شما چی میگی

نمیدونم شاید گیج شدم آخه از اول بحث ما در این مورد بود که چرا خدا انسان رو امتهان میکنه که من توضیح دادم جوابای قبلی رو بخونید هست بعد شما باز هم گفتید من حرفم اینجاست که چرا باید امتهان بشیم که بنده در مورد هدف والاتری از بهشت و این حرفا توضیح دادم ینی خدا انسان رو برای رسیدن به این هدف امتهان میکنه و بعد بنده کامنتاتون رو میخونم بله‌شاید کامنت پست پایینی رو صریح پاسخ ندادم چون جوابش تو جواب کامنتای این پست هست

بیداد جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ق.ظ

من هدف والای شما کاری ندارم.من میگم امتحان یه بار دوبار سه بار چند بار/!!!امتحان برای چی؟؟منی ه ناخواسته بدنیا اومدم و اصلن ناخواسته مسلمان شدم چرا باید امتحان بشم؟؟؟تا حالا شده یهو دم در دانشگاه بگیرنت ببرنت تو دانشگاه و بگن باید امتحان بدی و اگه قبول نشی باید از کشور اخراج بشی؟؟این مسخره نیست؟

در‌ جواب شما باید بگم که کلا زندگی یه جور امتهانه اما نه اون امتهانی که شما فکر میکنید و این امتهان یه بار بیشتر نیست چون انسان یه بار بیشتر عمر نمیکنه و این امتهان امتهان رو برگه یا شفاهی نیست خداوند مطمعنا از اول وجود هر آدمی میدونه که اون انسان توی بهشت قراره بره‌یا جهنم خداوند همه چیزو میدونه و نیازی به امتهان نداره خداوند در پستی و بلندی های زندگی انسان رو تربیت میکنه تا به رشد و تجربه کافی یا چیزی که در اجتماع اون رو پختگی نام میبرن بشه و اینکه هدف وجود انسان برهان عشقه و چه من و چه شما محکوم به عاشقی هستیم دوست عزیز و سرنوشت واقعی همه ما اینه که باید بپذریم حالا کسانی هستند که این راه رو مثل آدم طی میکنن و باهاشون مثل آدم برخورد میشه!و کسانی هستند که مثل آدم رفتار نمیکنن و باهاشون به طرز دیگه ای برخورد‌میشه به هرحال بله شما راست میگید و اینکه هیچ کس اختیاری بر وجودش نداره خداوند بهتر آگاهه که برای امتهان بندش اونو تو جامعه مسلمان بدنیا بیاره یا غیر مسلمان

بیداد شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ق.ظ

برهان عشق؟واقعن به این حرفات معتقدی؟؟دلم برات میسوزه .بجون شما من وقتی بدنیا اومدم اصلن ادعای مبنی بر اینکه ادم خوب یا بدی باشم نداشتم!!!و موش ازمایشگاهی هم نیستم که خدای شما هر کاری خواست باهام بکنه.
چرا امتحان رو امتهان مینویسی؟؟؟

ببخشید بنده املام ضعیفه و خوب مثل اینکه از نظر شما هم آدم نفهمی هستم عذر میخوام مرسی که برای بنده دلسوزی میکنید ولی خیلی علاقمندم بدونم شما برای عقیدتون چه برهان منطقی و محکمی دارین؟آیا برای وجود خودتون اختیاری داشتید که با صراحت میگین موش آزمایشگاهی نیستم آیا واقعا از چیزایی که من گفتم شما نتیجه گرفتین که موش آزمایشگاهی هستید؟!به هر حال من که گفتم هرکس باوری داره و باورش محترمه چون زندگیشو‌بر اساس اون شکل میده حالا اگر شما باور من رو احمقانه فرض میکنین و حتی دلیلی براش نمیارین...بنده هم هیچ‌ادعای خوب بودن نمیکنم ولی سعی میکنم آدم خوبی باشم!به هر حال شما سوالی کردین و من هم دلایلی مطرح کردم ولی خیلی علاقه دارم منطق شما رو هم در مورد امتحان و ... بدونم...

sana چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.neloofareabee.blogfa.com

سلام...جواب هاتون کاملا درست بود جناب کورش....فقط یه چیزی:
توی قرآن و نهج البلاغه گفته شده که خدا قبل از اینکه بیایم توی این دنیا,ما باهاش عهد کردیم که خدا رو بپرستیم....
این عشق هم یه چیز ذاتیه...کسایی که خدارو نمیشناسن,مخصوصا آدمایی که خیلی وقت پیش زندگی میکردن,نیاز داشتن کسی رو بپرستن...به خاطر همین مثلا ماه یا خورشید رو میپرستیدن....که بعد خدا برای هر قومی پیامبری رو براشون آورد تا خدارو بهشون بشناسونن...
جناب بیداد:خدا مارو دوست داره....توی هر لحظه ای مراقب ماست...فقط میخواد بدونه آیا ما هم در هرشرایطی دوستش داریم؟حاضریم برای رسیدن به خدا هرکاری کنیم؟عشق به خدا
مارو به بهشت میرسونه,ولی هدف اصلی همون طور که جناب کورش گفتن بهشت نیست,خداییه که به ما عشق می ورزه....
من توی مشکلاتم و سختیام,از خدا میخوام حکمتشو بهم نشون بده,و اگه شما بخواین حتما بهتون نشون میده....
خدا ارحم الراحمینه....حتی برای کافران هم رحیمه....
خدا بزرگتر از چیزیه که توی ذهن ما میگنجه....خدا هممونو دوست داره....امتحانای متعدد هم لازمه....میدونم سخته,هممون توی سختی هستیم,ولی میگذره....و چیزی که میمونه ما هستیم و خدای خودمون
ببخشید دخالت کردم:)

سلام نه بابا این حرفا چیه که میزنین دقیقا همینطوره مرسی از لطفتون

بیداد پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:05 ق.ظ

وقتی به امتحان اعتقاد ندارم چجوری ثابتش کنم برات؟؟جواب درست به سوالم نداری بدی میخوای سوالم رو با سوال بپیچونی؟؟؟کاری که همه مذهبی ها وقتی به بن بست می رسن انجام میدن.من برای بوجود اومدن خودم هیچ اختیاری نداشتم.از پدر و مادرم زاده شدم و بهشون احترام میذارم همونطوری که به همه همنوعان احترام میذارم و ازارشون نمیدم.و هیچکس هم جق نداره بخاطر دلایل مسخره ای که شما اوردی منو امتحان کنه.من به شما نگفتم نفهم پس الکی جو نده و مظلوم نمایی نکن.بنظرت بچه ای که از بدو تولد فلج هست داره برای چی امتحان میشه؟؟ادمی که مجنون بدنیا میاد بابت چی ازمایش میشه؟؟اگه میخوای بگی بچه فلج برای ازمایش بابا ننش بوجود میاد,خب خدا میخواد صبر پدر مادر بچه رو امتحان بکنه,اون بچه چه گناهی کرده که باید افلیج تا اخر عمر زندگی کنه؟؟

من سعی کردم جواب شما رو بدم دوست عزیز حالا اگر نشد ازتون عذر میخوام در مورد آخری که گفتین خیلی من هم کنجکاو بودم بدونم خیلی تحقیقات گسترده ای رو کردم که جوابش در عدل خدا خلاصه میشه
زیاده گویی نمیکنم
و من سوالتونو با سوال نپیچوندم من گفتم شما که برای هیچ کدوم از داشته های مهم اول زندگیتون وجود،دین،ثروت پدر و مادر،و...هیچ اختیاری نداشتین و اصلا ناخواسته به این دنیا اومدید خودتون فکر کنید برای چی به این دنیا اومدید!؟
و بنده هم مذهبی نیستم من فقط همون چیزی رو که حقیقت داره قبول میکنم
یه نظر دیگه هم گزاشتید که من تاییدش نمیکنم با اجازتون آخرش گفتین هرجا میرم بهم میگن تو کافری نه من بهتون نمیگم چون شما پیوسته دنبال حقیقتین به هر حال کاری که از دست من بر میومد همین بود شما چیزی رو اثبات نکردین که من به بمبست برسم و حتی میگین نمیتونم چون اعتقاد ندارین دوست عزیز به چی اعتقاد دارین؟میشه بگین چیه و اثباتش کنین؟

sana جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.neloofareabee.blogfa.com

جناب بیداد...خدا وقتی یه چیزیو از کسی میگیره,یه چیز دیگه بهش میده...
دقت کردین آدمای نابینا چه قدر حس چهارگانشون قویه؟؟

sana جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.neloofareabee.blogfa.com

خواهش میکنممن از این بحثا خوشم میاد,هر وقت جایی میبینم که چنین بحثیه خودم میندازم وسطشما ببخشید...

خواهش میکنم‌خیلی خوب کاری کردید مرسی

بیداد جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

ما هم مثل خیلی از حیوانات دیگه بوجودمیایم و زندگی میکنیم و میمیریم حالا یکی مث کفتار و یکی مثل بلبل.در مورد عهد و پیمانی که خانم sanaفرمودن که قبل تولد با خدا بستیم من چیزی یادم نمیاد خخخخخخ.شما نمیتونی جواب بدی چون مطمئنم قران رو حتی یکبار هم فارسی نخوندی.شما نمیتونی جواب بدی و در جواب سوالاتم جوابهای بی منطق و کلیشه ای میدی چون هیچی از دین و راز خلقتت نمیدونی و فقط چیزایی که گوش مبارکت خوندن و یادت دادن رو بدون تفکر قبول کردی

دوست عزیز من یکبار هم قرآن رو عربی نخوندم چون اصلا بلد نیستم من که سعی کردم جوابتونو بدم حقیقتش همشم از خودم درآوردم ینی خودم نتیجه گیری کرده بودم شما هم خودت باید به این نتیجه برسی که برای وجودت آخر یه دلیلی هست یا نه حتی اینکه از موجودات دوروبرت کمی بهتری هم شمارو به فکر فرو نمیبره شاید شما منطقتون همینه ینی هیچ دلیل خاصی نمیبینین که چرا اینجایین؟

بیداد جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:42 ب.ظ

خانم sanaمیشه بگین چرا خدا میخواد بدونه ما دوسش داریم یا نه؟؟مگه شما نمیگین که خدا از همه چیز اگاه هست و عاقبت مارو میدونه.مگه شما نمیگین خدا میدونه و میخواد به ما نشون بده که چند مرده حلاجیم؟؟"خداوند مطمعنا از اول وجود هر آدمی میدونه که اون انسان توی بهشت قراره بره‌یا جهنم خداوند همه چیزو میدونه و نیازی به امتهان نداره "این جمله رو اقای کورش فرمودن در جواب من!!!میبینید چقد تناقض تو حرفاتون هست؟!!!!
از یه طرف کورش میگه خدا میدونه و از یه طرف شما میگی خدا میخواد بدونه بنده هاش تا کجا دوسش دارن؟!!!!بازم میگم با ذهنیت قبلی فکر نکنید.سعی کنید بدون ترس و با ذهن باز به سوالات من فکر کنید و مطمئن باشین پی میبرین که یه عمر فریب حرفای صد من یه غاز یه عده دکان داری دینی رو خوردین

دوست عزیز شما متوجه حرف بنده هم نشدید
ببنید خداوند آدم و حوارو آفرید و به همه گفت که براشون سجده کنند همه الا شیطان‌اینکارو کردن
خدا به شیطان گفت چرا سجده نمیکنی گفت چون من از اون بهترم خداوند گفت شیطان مغرور شدی و باید از اینجا بری شسطان هم گفت میرم ولی قسم میخورم همه رو از راه خدا گمراه کنم
آیا خدا نمیدونست که شیطان تا این حد مغرور شده که حاضر نیست ببینه تا حالا اون بهترین بوده حالا یکی دیگست؟؟و خدا نمیدونست که شیطان نقشه برای آدم و حوا میکشه تا اونارو از بهشت بیرون کنه پس به نظر شما داستان تا اینجا نرسیده که حالا قراره هرکسی امتهان بشه و خوب حضور اجنه و موجودات غیر ارگانیک دور برمون که حتی از لحاظ علمی وجودشونم اثبات شده

بیداد جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:48 ب.ظ

فقط تا همین حد بگم من انسانیت رو میپرستم.به اطرافم نگاه میکنم که چی خوب و چی بده و از خوب پیروی میکنم و از بد دوری.به جکمت و رحمت با منت خدایانی مثل خدای شما احتیاج ندارم.به خدایی که محتاج دولا راست شدن بنده هاش و قربانی کردن باشه.اینکه چطور بوجود اومدم و کی منو بوجود اورد اصلا برام مهم نیست.میخواد خدا باشه یا نباشه من هیچ بدهی ای به کسی یه چیزی ندارم بخواد هی زرت و زرت منت بذاره سرم.مثل خیلی از حیوانات یه روزی بدنیا اومدم و یه روزی هم از دنیا میرم همین.

خیلی خوبه که به انسانیت احترام میزاین وظیفه همه ماست
اینکه براتون مهم هست یا مهم نیست که کی به وجودتون آورده به من ربطی نداره خودتون میدونید و همونی که به وجودتون آورده دوست داشید بهش احترام بزارید یا چرا دولا راست بشین یه جمله خدارو شکر هم کافیه خدا حتما میفهمه
امیدوارم همون کسی که شمارو به وجود آورده براتون خوش بخواد

sana شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.neloofareabee.blogfa.com

اینکه خدا همه چیزو میدونه که شکی درش نیست....
و اینکه ما هیچ چیزو نمیدونیم بازم شکی درش نیست....
این حرفو هم من نگفتم...قرآن گفذه...اگر واقعا به قرآن شک دارین که دیگه چیزی نمیشه گفت....چون بهترین کتاب برای ماست....من خودم به شخصه خیلی از جواب سوالاتمو از قرآن دریافت کردم....هم به فارسی هم به عربیشو خوندم....
ببینید:شما برای هرررر راهی که میرین انتخابی دارین و انتخاب میکنین....درسته ما آفریده شدیم,و یه سری چیزایی داریم که در انتخابشون حقی نداشتیم,مثل خانواده.....ولی از این جا به بعد حق انتخاب دارین.خیلی از اتفاقاتی که برای ما میفته تقصیر خودمونه,بعد ما ندونسته میندازیم تقصیر خدا...امتحانای خدا هم حکمت دارن....الکی شما نمیتونین دربارش قضاوت کنین که خدا اشتباه کرده یا هر چیز دیگه ای....
ما فقط توی این دنیا زندگی نخواهیم کرد,دنیای بعد از مرگ هم
هست....
برای بهشتی شدن یا جهنمی شدنمون باید ملاکی باشه یا نه؟
بله...خدا میدونه ما چه انتخابی میکنیم,ولی اختیار داریم....
شما هرکاری بخوای بکنی رو خدا میدونه,ولی اختیاررررر دارین....این یه چیز انکار نشدنیه....یه بحث فلسفیه خیلی طولانیه....کسی که خدا رو دوست داره توی سختی تحمل میکنه,و پیش خدا عزیز میشه,کسی که بی تفاوته راه اشتباهی میره و تحمل نمیاره و سزاش رو هم میبینه و توی سختی بیشتری فرو میره که اون دیگه تقصیر خدا نیست....توی راه های انتخابی از بدو تولد خدا دیگه اجباری نداره برای هیچ چیز....
خدا هم هییییچ احتیاجی به دولا راست شدن منو شما نداره....ماییم که احتیاج داریم....مشکل شما اینه که خدارو ضعیف میبینی....
وقتی توی قرآن اومده ما برای عبادت آفریده شدیم,این به معنای عبادتی که توی فکر شماست نیست,هدف از آفریده شدن
ما یه چیز خیلی بزرکتره....عبادت به معنای دولا راست شدن نیست....توی سوره بقره آیه30خدا به فرشته ها میگه من از اسرار خلقت بشر چیزی رو میدونم که شما نمیدونین....خیلی چیزایی که شما میبینین و میشنوین و فکر میکنین تناقض وجود داره درواقع تناقض نیست,باید بگردید دنبالش....
من خودم مدتی توی این فکر بودم که چرا ما برای عبادت افریده شدیم؟که همون روز اتفاقی داشتم قرآن میخوندمو به این آیه رسیدم و متوجه شدم که عبادت معنای گسترده تر از چیزی داره که ما میدونیم....
جناب بیداد,عقل منو شما به اندازه ای نیست که بتونیم خیلی چیزارو بفهمیم....عقل به تنهایی راهنمای خوب و جامعی نمیتونه باشه...درکنارش باید دین باشه....چیزی که بتونه کمک کنه....
شما توی مشکلاتتون به کی رجوع میکنین؟نیازی به یه حس معنوی ندارین؟نیازی به آرامش ندارین که بتونین درست فکر کنین و درست تصمیم بگیرین؟

مرسی از توضیحاتون ثنا خانم
و‌جناب بیدا شما یه نظری گزاشتین به من میگین سانسورش نکن من تاییدش نمیکنم فقط جوابتونو میدم ما این همه با هم حرف زدیم منظور من این بود که خدا برای هر کاریش حکمتی داره اگه قرار بوده انسان امتهان بشه باید سندی براش باشه این حکمت خداست که برای هرکاری دلیلی داره حتی اونی که شفا پیدا میکنه حکمتش همون قرصی هست که میخوره حالا ما همه اینارو گفتیم تا بگیم بیهوده خلق نشدیم و خدا هم کار بیهوده انجام نمیده

بیداد شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:35 ب.ظ

چون نظرمو سانسور کردی بهتر دیگه ادامه ندم.ممنون بابت احترامی که گذاشتین!!!!!!!!.فقط این رو بدون که یه بزرگمردی گفتن که هر چیزی که اجازه نقدش رو بهت نمیدن به درستی اون چیز شک کن.
بدورد

مرسی و همچنین جناب شما نقدتون رو کردین و بنده هم جواب دادم حتی به اون نظر سانسور شدتونم تو جواب کامنت ثنا خانم جواب دادم بخونید هست
خیلی خوشحال شدم از نظراتتون ازتون خواهش میکنم بنده رو هم پیوسته نقد کنید در مورد هر پستی که دوست داشتید نقد کنید بنده هرچه که در توانم باشه انجام میدم و افتخار میکنم که از شما چیزی یاد بگیرم
در این مورد هم بهتره هرکس در خلوتش به نتیجه برسه اگر شما هم به این نتیجه رسیدید که براتون مهم باشه احترام به خالقتون و اینکه اموراتو کلا خدا میچرخونه ینی همین کاعنات و این حرفا برای من هم دعا بفرمایید مرسی از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد