دندان دراکولایی

اگرچه امروز فیلم‌های بسیاری درباره زندگی خون‌آشام


 ساخته می‌شود و حتی در برخی از این


 فیلم‌ها و سریال‌ها آنها به‌عنوان انسان‌هایی


 عادی نمایش داده می‌شوند اما واقعیت این است 


که رابطه بسیار نزدیکی بین‌ خون‌آشام‌ها و جنایت‌های 


فجیع و باورنکردنی در جوامع مختلف وجود دارد


دندان دراکولایی


صبح دوشنبه ساعت 5:45 دقیقه یازدهم ژوئن 2012 


فرد ناشناسی با پلیس سن‌دیگوی کالیفرنیا تماس


 گرفت و گزارش داد که توسط یک نفر که دندان‌هایی


شبیه دراکولا داشته مورد حمله قرار گرفته است


در بررسی‌ها مشخص شد که قربانی

 مرد بی‌خانمان 55 ساله‌ای که به شدت زخمی


 شده و خونریزی شدیدی داشت. همچنین 


چشم چپ او به شدت متورم شده بود


 مرد بی خانمان که نامی از او برده نشده است


 به پلیس گفت در خیابان خوابیده بودم 


که ناگهان مورد حمله مرد ناشناسی قرار گرفتم


 مرد ناشناس دو دندان نیش خود را که شبیه 


دندان‌های دراکولا بود در بدن قربانی‌اش فرود بوده 


و او را گاز گرفته بود. همانطور که قربانی‌اش


 را زیر مشت ولگد گرفته بود به او می‌گفت 


که می‌خواهد وی را بکشد. خوشبختانه 


مرد کارتن خواب بعد از کشمکش‌های 


بسیار از مرگ نجات یافت و باتحقیقات


 پلیس مرد مهاجم که نام او نیز فاش نشد


 به جرم حمله و اقدام به قتل دستگیر شد


با تحقیقات پلیس مرد ناآشناس با دو دندان نیش


 دراکولایی به جرم حمله و اقدام به قتل دستگیر شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
sana یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

یا اکثر امامزاده ها

sana یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

من چه جوری میشم؟
من حالم خوبه ها
فقط گاهی دوست دارم بنویسم,اینا فقط یه سری نوشتس,نه بیشتر

اوکی من فک کردم اثرات تست زدن زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد