چرچیل ...

میگن یه روز چرچیل داشته از یه کوچه باریکی

 که فقط امکان عبور یه نفر رو داشته رد می شده

که از روبرو یکی از رقبای سیاسی زخم خورده اش می رسه

بعد از اینکه کمی تو چشم هم نگاه می کنن رقیبه می گه

من هیچوقت خودم رو کج نمی کنم

 تا یه آدم احمق از کنار من عبور کنه

چرچیل در حالیکه خودش رو کج می کرده می گه

ولی من این کار رو می کنم!

نانسى آستور 

 (اولین زنى که در تاریخ انگلستان به مجلس عوام 

بریتانیاى کبیر راه یافته و این موفقیت را در پى

 سختکوشى و جسارتهایش بدست آورده بود) 

روزى از فرط عصبانیت به وینستون چرچیل  رو کرد و گفت

من اگر همسر شما بودم توى قهوه‌تان زهر مى‌ریختم

چرچیل (با خونسردى تمام و نگاهى تحقیر آمیز)

من هم اگـر شوهر شما بودم مى‌خوردمش
نظرات 2 + ارسال نظر
sana دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

عالی بود
یه مدتی از فضای مجازی دور باشم بهتره

هر جور صلاح میدونین ثنا خانم فقط مارو فراموش نکنی یهو

sana دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

نه بابا,حتما بهتون سر میزنم

مرسی ممنون ثنا خانم شما خیلی لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد