.......

بنده خدا

دو سه ماه پیش رفتم‌ سر کار تو یه شرکتی

 همون روز اولم

یه بنده‌خدایی اومد تو شرکت

مسکه مامور بیمه 

 همین فوری اومد پیش من

اسممو نوشت برا بیمه که دیگه گفتن این

بابا روز اولشه اینجاست شاید نخواست باشه

ولی کلا دیگه هرچی اومد تا اومد مارو بردن 

یه گوشه ای قایم کردن

 تقریبا هفته های

دوم سوم بود که اونجا بودم دیدم

اکثریت تو ترک کارن ینی چی 

ینی من میام  یه ماه میمونم میبینم

اینجا چیزی پام نمیندازه میگم میخوام برم

میگه خوب مشکلی نیست ولی طبق قانون

 کار باید یک ماه بمونی بعد بری 

نمونی هم ازت چک دارم طبق قانون

اداره کار هر روزو سه روز ازت میگیرم

ینی اضافه کاری و اینا همش پخ

بیمه هم که با قانونش را میاد یه جوری

خلاصه هرجور حساب کردم دیدم آخرش باید 

یه پولی هم بدم برم گفتم ولش کن به درک

این یه ماهم برا تو

باور کن تو عیدم سر کارم

ینی گفتن مرخصی

گفتم بیخیال

وای بهار اومده خیلی همه جا سرسبز شده

انشاالله که عیدی بهتون خوش گذشته باشه

بازم‌عیدو بهتون تبریک میگم امیدوارم 

همیشه شاد باشین



نظرات 5 + ارسال نظر
sana جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.mohandes-sana.blogfa.com

سلاااام اقا کورش...ای وای توعید سرکارین؟
مام تو عید همش کتابخونه بودیم

عید شمام بارک باشه...ان شاءالله سال خیلی خوبی داشته باشین و دلتون شاد و تنتون سالم باشه:)

سلااااام ثنا خانوم مرسی
و همچنین چی بگم والا آرهخدا کریمه انشاالله میرم یه کار دیگه

nazi شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.golshadi.blogfa.com

ای بابا چ کاری

دس رو دلم نزار که خونه آبجی

دختر شیطون یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:52 ق.ظ http://shytoooooon.blogfa.com

سلام کوروش جان ممنون عید تو هم مبارک ببخشید دیر شد

سلام آبجی خواهش میکنم این حرفا چیه عید شمام مبارک

دنیا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:54 ب.ظ http://hessbatobodan17.blogfa.com

ترا چون نسیم صبــــــــــــا دوست دارم
ترا چون حدیث وفـــــــــــــا دوست دارم
چو حل گشته ام در وجود تـ♥ـو با خون
ترا از مـ♡ـن و ما جــــــــدا دوست دارم
دلم را کسی جز تـ♥ـو کی می شناسد
ترا،ای به درد آشنـــــــــــــــا،دوست دارم
چو بیمار جـــــــــــــــــــان بر لبم از جدایی
گل بوسه را چـــــــــــــــون دوا دوست دارم
بلــــــــــــــــــای وجودی،مـــــــــــرا مبتلا کن
زهستی گذشتم،بلــــــــــــــــا دوست دارم
مگیر از سرم سایـــــــــــــــه ی شهپرت را
ترا همچو فر همــــــــــــــــــا دوست دارم
به شبهــــــــــــــــای تاریک و تلخ جدایی
خیال تـ♥ـو را چون دعـــــــا دوست دارم
قسم بر دو چشمــــــان غم ریز مستت
تـ♥ـو را مـ♡ـن به قدر خدا دوست دارم......

دختر اردیبهشتی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:38 ب.ظ http://khatereh1395.blogfa.com

مرسی از حضور سبزت

خواهش میکنم این حرفا چیه
مرسی که سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد