عرق ملی

زلزله هم اومد نیومد داره


خدا همه رفتگان و بازماندگان رو


در پناه خودش نگه داره 


یکپارچه شدن مردم برای کمک به همدیگه 


کلا از خصوصیات بارز ایرانیهاست


اما این اواخر منظورم ده پونزده سال اخیر


خیلی این اتحاد یا به قولی عرق ملی کم شده


خوب من از کجا فهمیدم با نگاه کردن به فوتبال


بله با مقایسه کردن این لیگ با اون لیگ


خوب بابا آدم وقتی اون لیگو نگاه میکنه اصلا حال میکنه


خدایی توپ رو یه لحظه ساکن نمیبینی 


مدام بین بازیکنها رد و بدل میشه اما


وقتی میشینی لیگ اینورو نگاه میکنی


توپ همینجوری برا خودش تو زمین میچرخه


هر از گاهی هم یکی میاد میکشه


زیرش


به همین دلیل واقعا حوصله آدم سر میره چرا؟؟؟


اصلا چرا بابا ما زمانی که فوتبال نگا


 میکردیم آقای علی دایی و جناب خداداد عزیزی و اینا بودن


خوب اینها واقعا برای وطنشون بازی میکردن


ینی میخواستن واقعا گل بزنن ولی خوب الان 


چیزی که من میبینم هرکس فقط به دنبال 


کار خودشه ینی میخواد مطرح بشه تا بره اونور


چون تو ذهن همه همینه که بریم اونور خوشبخت میشیم


ینی همه به فکر خودشونن هیشکی به


 فکر آباد کردن همین خراب شده نیست


حالا من فقط سوالم از اون بازیکنیه که


نمی چند ملیارد پول میگیره که صب تا شب توپ بازی کنه


خوب مگه زندگی قشنگ تر از اینم داریم؟؟؟


خوب خونت آباد تو دیگه چرا همش به فکر اونوری


ینی کی ایران از دور مقدماتی بالاتر میره؟؟؟


به نظر من مشکل تنها انگیزست


ینی باید این انگیزه باشه اصلا 


چرا یه کاری نمیکنین که اونوریا لیگ اینوریا رو ببینن حال کنن 


خدایی دلتون میاد البته من که اصلا دلم نمیاد از 


بازیکنای خوب کشورم ایراد بگیرم  کلی گفتم


اصلا همین صدا و سیما خیلی وقتا پیش یه برنامه ای


پخش میکرد با موضوع کار آفرینی


ینی به منه جوون یاد میداد که چطوری برا خودم کسب و کار


را بندازم و دست چند نفر دیگه هم بدم به کار


اما بدبختی دیگه از این برنامه ها هم پخش نمیکنن


یا شاید هم پخش میکنن من تلوزیون خیلی کم میبینم


بگزریم امیدوارم هرجا هستین سالم و سلامت باشین 


بابت غیبت هام باز هم عذر میخوام


امیدوارم من رو ببخشید

نظرات 6 + ارسال نظر
بنده خدا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:06 ب.ظ http://ghafasedel.blogfa.com

صد نامه فرستادم
صد راه نشان دادم !!!

یا راه نمی‌دانی
یا نامه نمی‌خوانی ...

سایگل چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 03:21 ب.ظ http://saygollove.mihanblog.com/

دم همشون گرم واقعا ....

بلی واقعا دمشون گرم

کودک درون من، اکتیو تشریف داره پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:07 ب.ظ http://f123.mihanblog.com

بیخیال بابا حرص نخور دنیا دو روزه

سلام داداش خوبی؟


سلااااااام آبجی مرسی ممنون شما چطوری؟

سایگل پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:47 ب.ظ http://saygollove.mihanblog.com/

من بُریده ام

وَ این پاره های روح را

هیچ اُمیدی وصله پینه نمی کند!


((مینا آقازاده))

حریم سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:33 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام خوبین سلامتین /ممنون از تشریف فرماییتون به وبلاگ خودتون .نمیدونم همه چی که سر جاشه وبلاگ قاطی پاتی شده؟شاید سرعت نتتون کمه .
مظلب جدید نزاشتین استفاده کنیم ؟

سلام مرسی ممنون سلامت باشید
سرعت من کم بود
میبخشید یکم گرفتار بودم نرسیدم آپ کنم

سایگل جمعه 10 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:37 ب.ظ http://saygollove.mihanblog.com/

امشب مرا ، به عقربه ها دار می زنی

در سوگ عشق ، ضجه ی بسیار می زنی

وقتی دریغ می کنی از من،نگاه را

عکس مرا به سینه ی دیوار می زنی؟

آهنگ روزگار من از نی، حزین تر است

بیهوده دست، بر نخ گیتار می زنی

در فال من، که حافظ ِ شیراز مانده است

حالا تو رو به قهوه ی قاجار می زنی؟

وقتی که دست های تو در دست دیگریست

انگار بی کسی یِ مرا جار می زنی

دارد، سکوتِ چشم تو فریاد می زند

او عاشق است و دست به انکار می زنی

در قطره های اشکِ تو دنیای فاجعه است

با گریه غصه های مرا زار می زنی

من دود میشوم، بخدا لحظه ای که تو

دور از منیّ و بوسه به سیگار میزنی


((شهلا نوروزی))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد