چی....

 ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﭼﯽ


ﻣﻦ : ﻫﯿﭽﯽ


ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﭼﯽ


ﻣﻦ : ﺑﻪ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ


ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﭼﯽ


ﻣﻦ : ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻫﯿﭽﯽ


ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﭼﯽ


ﻣﻦ : ﺍﻗﺎﯼ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺟﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻭﺍﯾﺴﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﻢ


ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ : ﺑﺸﯿﻦ ﺳﺮ ﺟﺎﺕ ﺧﺎﻧﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﻋﻄﺴﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ



به سلامتى زمانایى که تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه مى کردن



بشری را گفتند 



 علم بهتر است یا ثروت 



آن بشر شمشیر را بیرون آورد و مانند



 جومونگ بشر بخت برگشته را به 2 پاره



 تقسیم نمود و گفت: سالهاست که 



هیچ گاوی بین دو راهی علم 



و ثروت گیر نمیکند دیگر



ملت در حالیکه خشک زده بودند گفتند



 ای بشر ما را دلیلی عیان



 ساز تا جان فدا کنیم



آن بشر گفت:در جوانی مرا اشنایی



 بود که با هم به مکتب میرزا میرفتیم



آن اشنا ترک تحصیل کرد



 من معلم مکتب شدم



حالا او پورشه دارد



من پوشه 



او اوراق مشارکت دارد



 و من اوراق امتحانی



او عینک آفتابی من 



عینک ته استکانی



او بیمه زندگانی 



 من بیمه خدمات درمانی



او سکه و ارز



من سکته و قرض







نظرات 3 + ارسال نظر
حریم جمعه 1 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:45 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام ببخشید همین حالا در همین لحظه میخواستم بیام یلدارو تبریک عرض کنم که پیش دستی کردین .خیلی ممنون از تبریکتون
ان شا الله همیشه سالم وشاد کنار خانواده وبهترینهاتون زندگی رو به خوبی وخوشی سپری کنید ودلتون اروم وروحتون مملو از یاد خدا باشه

سلام خواهش میکنم وظیفه بود
مرسی و همچنین

کودک درون من، اکتیو تشریف داره جمعه 1 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:48 ب.ظ http://f123.mihanblog.com

سلام داداشم یلدات با تاخیر مبارک
لایک داره این پستت

سلااااام
و همچنین مرسی لطف داری

سایگل یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:28 ق.ظ http://saygollove.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد