خدایی بخونین از خنده رودبر میشین!!!

از کتاب "آسمون و ریسمون" نوشته ایرج پزشکزاد"
از بابا پرسیدم بچه چه جوری میاد توی شکم مامانش ؟ بابا کمی فکر کرد. بعد
گفت بیا بریم توی حیاط. به حیاط رفتیم بابا یکی از بته های گل سرخ رو نشون داد
و گفت- این بته اول یک تخم کوچیک بوده. بعد این تخم رو تو زمین کاشتیم. بعد
بهش آب دادیم و بعد از مدتی بزرگ شد و حالا شده این بته بزرگ که می بینی. منم
تخم تو رو توی شکم مامانت کاشتم و بعد تو آمدی
با دست کاشتی یا با بیلچه ؟
بابا کمی رنگ به رنگ شد و گفت با یک جور بیلچه مخصوص
پای من آب هم دادی
آره٬ آب هم دادم
با آب پاش دادی یا با شلنگ ؟
بابا نگاه تندی به من کرد
چراعصبانی شده بود ؟ ... ولی من باید بدونم , ... با شلنگ پسرم
بابا ٬ خودتون آب دادین یا
مش رضا باغبون؟ بابا یک دفعه برگشت و یک چک زد تو گوشم و گفت برو گمشو پدر
سوخته کره خر
!?


نظر هم بدید بد نیست استفاده میکنیم

آهنگ جدید و بسیار زیبای سارا دیبا به نام انتخاب

آهنگ جدید و بسیار زیبای سارا دیبا به نام انتخاب ...

( ترانه و آهنگ : امیر ثالثی - میکس و مستر: علی حسنپور )

دانلود

آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید شهروز با نام لحظه های عشق

آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید شهروز با نام لحظه های عشق ....

               ( ترانه : حسین غیاثی / آهنگ : مهرداد نصرتی / تنظیم : رامین عبداللهی )

دانلود

آهنگ جدید بهزار پکس و نیما زئوس بهمراهی احمد سولو بنام میگی نرو

آهنگ جدید و بسیار احساسی و زیبای بهزار پکس و نیما زئوس بهمراهی احمد سولو بنام میگی نرو

( ترانه پاپ : نیما زئوس / موزیک و تنظیم : احمد سولو / میکس و مسترینگ : برمودا استدیو )

دانلود

سیاست چیست؟؟

سیاست
یک روز یک پسر کوچولو که می خواست انشاء بنویسه از پدرش می پرسه: پدرجان! لطفا برای من بگین سیاست یعنی چی؟
پدرش فکری می کنه و می گه: بهترین راه اینه که من برای تو یک مثال در مورد خانواده خودمون بزنم که تو متوجه سیاست بشی. من حکومت هستم، چون همه چیز رو در خونه من تعیین می کنم. مامانت دولت هست، چون کارهای خونه رو اون اداره می کنه. کلفت مون ملت مستضعف و پابرهنه هست، چون از صبح تا شب کار می کنه و هیچی نداره . تو روشنفکری چون داری درس می خونی و پسر فهمیده ای هستی . داداش کوچیکت هم که دو سالش هست، نسل آینده است . امیدوارم متوجه شده باشی که منظورم چی هست و فردا بتونی در این مورد بیشتر فکر کنی.
پسر کوچولو نصف شب با صدای برادر کوچکش از خواب می پره. می ره به اتاق برادرکوچکش و می بینه زیرش رو کثیف کرده و داره توی(...) خودش دست و پا می زنه. می ره توی اتاق خواب پدر و مادرش و می بینه پدرش توی تخت نیست و مادرش به خواب عمیقی فرورفته و هرکاری می کنه مادرش از خواب بیدار نمی شه. می ره توی اتاق کلفت شون که اون رو بیدار کنه، می بینه باباش توی تخت کلفت شون خوابیده و داره !(...) می ره و سرجاش می خوابه و فردا صبح از خواب بیدار می شه.
فردا صبح باباش ازش می پرسه: پسرم! فهمیدی سیاست چیست؟ پسر می گه: بله پدر، دیشب فهمیدم که سیاست چی هست. سیاست یعنی اینکه حکومت، ترتیب ملت مستضعف و پابرهنه رو می ده، در حالی که دولت به خواب عمیقی فرو رفته و روشنفکر هر کاری می کنه نمی تونه دولت رو بیدار کنه، در حالی که نسل آینده داره توی(...)خودش دست و پا می زنه