ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭ ﭘﺴﺮﺍ:

ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭ ﭘﺴﺮﺍ:

ﭘﺴﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺩﻭﯾﺪﻥ …

ﺯﺍﺍﺍﺍﺍﺭﺕ ( ﺻﺪﺍﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ )
ﺭﻓﯿﻖ ﭘﺴﺮ : ﺍﻭﻩ ﺍﻭﻩ ﺷﺎﺳﮑﻮﻝ ﭼﺖ ﺷﺪ؟
ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮﺕ ﺁﺑﺮﻭﻣﻮﻧﻮ ﺑﺮﺩﯼ ﺍﻻﻍ، ﭘﺎﺷﻮ ﮔﻤﺸﻮ !
(
ﭙﻠﺨﺨﺨﺨﺦ “ ﺻﺪﺍﯼ ﭘﺲ ﮔﺮﺩﻧﯽ ”)
ﯾﮏ ﺭﻫﮕﺬﺭ : ﭼﯿﺰﯼ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﺮﺩﯼ؟ﯾﮑﻢ ﮐﻤﺘﺮ ﻣﯿﺰﺩﯼ ﺧﺐ !!
ﯾﮏ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺟﻮ
ﻥ ﺭﻫﮕﺬﺭ: ﺍﯾﯿﯿﯿﯿﺶ ﭘﺴﺮ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﭼﻠﻔﺘﯽِ ﺧﻨﮓ !

ﺩﺧﺘﺮ
ﺭ ﺣﺎﻝ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻦ …

ﺩﻭﻓﻔﻔﻔﻔﻔﻔﺴﮏ ( ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﻘﺺ ﻓﻨﯽ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﭘﺎﺷﻨﻪ
ﮐﻔﺶ )
ﺭﻓﯿﻖ ﺩﺧﺘﺮ : ﺁﺥ ﺟﯿﮕﺮﻡ ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ ! ﺍﻟﻬﯽ
ﻤﯿﺮﻡ! ﭼﯽ ﺷﺪﯼ
ﺗﻮ ﯾﻬﻮ؟ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ …
ﯾﮏ ﺭﻫﮕﺬﺭ : ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻓﺸﺎﺭﺕ
ﻓﺘﺎﺩﻩ؟ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﺳﻮﻧﻤﺖ
ﺩﮐﺘﺮﯼ ﺟﺎﯾﯽ؟
ﯾﮏ ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍﻥ ﺭﻫﮕﺬﺭ : ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ ﺧﻮﺑﻪ؟ ﺩﺳﺘﺘﻮﻧﻮ ﺑﺪﯾﻦ
ﺑﻪ ﻣﻦ ! ﻣﻦ ﻣﺎ
ﯿﻨﻢ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﭘﺎﺭﮐﻪ ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻭﺍﯾﺴﯿﻦ،ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻭﺿﻊ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺮﯾﻦ

نظرات 3 + ارسال نظر
iman جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ http://game-android.ir

سلام ممنون میشم منو با اسم دانلود بازی آندروید لینک کنی و خبر بدی لینکت کنم

سلام دوست عزیز
حتما

کوزت شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ http://koozet.com

ممنون که درخواست تبادل لینک را پذیرفتید
منم شما را به اسمی که خواسته بودید لینک کردم

خواهش میکنم لطف کردید

میلاد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ http://zohorazim.mihanblog.com/#

سلام خوبه ولی این موضوع برای من قدیمی بود چون پارسال تو دانشگاه خیلی رفتم دنبال این چیزا اکثرا خواننده های ماسون این کارارو میکنن شعرهای شاهین نجفی خیلی ریورسینگ یا همون برگردون داره منم میخوام یه مطلب درباره ریورسینگ بذارم چون خیلی ها خبر ندارن اکثرا توی ریورسینگها از شیطان صحبت میشه تا روی ضمیر ناخودآگاه آدم تاثیر بذاره ممنون که اومدی دمت گرم بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد