دخترى ازدواج کرد و به خانه شوهر رفت...

دخترى ازدواج کرد و به خانه شوهر رفت ولى هرگز نمی توانست با مادرشوهرش کنار بیاید و هر روز با هم جر و بحث میکردند. عاقبت یک روز دختر نزد داروسازى که دوست صمیمى پدرش بود رفت و از او تقاضا کرد تا سمى به او بدهد تا بتواند مادر شوهرش را بکشد ! داروساز گفت : اگر سم خطرناکى به او بدهد و مادر شوهرش کشته شود همه به او شک خواهند برد ، پس معجونى به دختر داد و گفت که هر روز مقدارى از آن را در غذاى مادر شوهر بریزد تا سم معجون کم‌کم در او اثر کند و او را بکشد و توصیه کرد تا در این مدت با مادر شوهر مدارا کند تا کسى به او شک نکند.
دختر معجون را گرفت و خوشحال به خانه برگشت و هر روز مقدارى از آن را در غذاى مادر شوهر می ریخت و با مهربانى به او میداد. هفته ها گذشت و با مهر و محبت
عروس ، اخلاق مادر شوهر هم بهتر و بهتر شد تا آنجا که یک روز دختر نزد داروساز رفت و به او گفت : آقاى دکتر ، دیگر از مادر شوهرم متنفر نیستم ، حالا او را مانند مادرم دوست دارم و دیگر دلم نمیخواهد بمیرد ؛ خواهش میکنم داروى دیگرى به من بدهید تا سم را از بدنش خارج کند.
داروساز لبخندى زد و گفت : دخترم ، نگران نباش ؛ آن معجونى که به تو دادم سم نبود بلکه سم در ذهن خود تو بود که حالا با عشق به مادرشوهرت از بین رفته است.

نظرات 5 + ارسال نظر
sana جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.neloofareabee.blogfa.com

اییییییول...ولی خیلی وقتا تقصیر مادر شوهراس

شبنم شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ http://shabnam-33.blogfa.com

ایول به دکتره

فاطیما یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ب.ظ http://u14725.blogfa.com/#

سلام اینو بخونید:البته من ننوشتما یکی برام فرستادهممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..... . .

بابا بیخیال

ملکه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ http://kolbeyemalakeh.blogfa.com/

عمرا بشه کنار اومد با مادر شوهر:| عمرنا وقتی میگم عمرا ینی عمرنا

بهله درک میکنم

313 دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ http://malakuteeshgh.blogfa.com

سلام
وبتون واقعا زیباست
آدم بخواد با همه میتونه کنار بیاد

سلام مرسی
بله درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد